Cum se asigură obiectivitatea din partea clientului misterios?

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN

Cum se asigură obiectivitatea din partea clientului misterios?

Este o intrebare care ne-a fost adresata de o persoana interesata sa obtina mai multe informatii despre activitatea de mystery shopping…

Mystery Shopping-ul este in sine un instrument obiectiv, urmarind in ce masura procedurile dezvoltate de firme sunt corect implementate la nivelul retelei de distributie.

Obiectivitatea reiese din instrumentele folosite in cadrul evaluarilor pe care Phantom Shopping® le realizeaza… in special a chestionarului si a scenariului. Clientul misterios trebuie sa urmareasca aspecte clare, mentionate in scenariu si pe care trebuie sa le evalueze pe parcursul vizitei… de exemplu daca angajatul a salutat sau nu a salutat clientul misterios cand acesta a intrat in magazin, daca purta sau nu uniforma personalizata, daca purta sau nu ecuson, daca a prezentat sau nu produsele X, Y, Z pe parcursul discutiei, etc.

Intrebarile folosite in chestionare sunt intrebari inchise cu variante de raspuns DA sau NU care prin adresare, formulare elimina subiectivismul. In chestionarele de mystery shopping sunt evitate intrebarile de genul: Cat de amabil a fost angajatul? A fost imbracamintea angajatului potrivita? A fost angajatul convingator? Pentru ca aceste intrebari tin de subiectivismul clientului misterios. Viziunea mea asupra imbracamintii angajatului poate sa fie diferita de a ta, de a mamei mele, de a prietenilor mei etc. … ca urmare, punctajul acordat poate sa fie diferit si nu ne dorim in mystery shopping acest lucru.

Clientul misterios trebuie sa fie in sine obiectiv – Phantom Shopping® colaboreaza in cadrul unui proiect cu clienti misteriosi care nu au legaturi directe cu firma unde trebuie realizata vizita sau cu persoana pe care trebuie sa o evalueze.

—————————————————————————————————————————–

In cazul in care doriti sa obtineti informatii despre mystery shopping, puteti sa ne adresati intrebari pe adresa rs@phantomshopping.ro. Raspunsurile vor fi postate pe blogul Phantom Shopping®.

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin