Este foarte important, inainte de a lua decizia de a va implica intr-un anumit proiect sa stiti foarte clar ce presupune evaluarea pe care urmeaza sa o realizati din urmatoarele puncte de vedere:
– locatia/ firma unde trebuie realizata vizita;
– ziua, ora cand trebuie realizata vizita;
– ce presupune scenariul si chestionarul;
– care este comisionul pentru realizarea acestei vizite si ce include acesta.
Luati decizia de implicare in acest proiect asumandu-va responsabilitatea acestei decizii. Este foarte important ca o firma de mystery shopping sa primeasca raspunsuri finale ferme de implicare din partea evaluatorilor. In materialele pe care le primiti sunt mentionate criteriile pe care trebuie sa le indepliniti pentru a realiza vizita.
Inainte de realizarea vizitei cititi cu atentie e-mailurile si toate materialele pe care le-ati primit din partea Phantom Shopping®, solicitati informatii in cazul in care aveti neclaritati.
Pregatiti-va un scenariu realist pentru realizarea vizitei – puneti-va in pielea unui client real, imaginati-va ca dumneavoastra v-ati achizitiona produsul/ serviciul respectiv. Daca este cazul, informati-va despre produsul respectiv. Nu trebuie sa fiti SPECIALIST in domeniu pentru a realiza vizita dar trebuie sa cunoasteti cat de cat produsul respectiv, la ce se utilizeaza si unde se utilizeaza. In cazul in care doriti sa adaugati dumneavoastra ceva la scenariul pe care l-ati primit de la firma de mystery shopping este obligatoriu sa cereti inainte de realizarea vizitei acordul managerului de proiect. In mod normal, scenariul ar trebui sa fie foarte clar, la obiect, cu informatii suficiente pentru realizarea vizitei.
Realizati vizita urmarind exact indicatiile primite. Sub nicio forma nu dezvaluiti scopul real al vizitei dumneavoastra niciunei persoane!
Completati chestionarul conform indicatiilor primite – verificati daca in materialele pe care le-ati primit exista anumite reguli de completare a chestionarelor. In cazul in care exista, urmariti-le intocmai! Transmiteti chestionarul si verificati-va emailul sau fiti la dispozitia managerului de proiect pentru cateva zile dupa transmiterea chestionarului, in cazul in care e nevoie de informatii suplimentare.
In cazul in care dupa ce ati confirmat implicarea dumneavoastra nu va mai puteti implica in acest proiect, anuntati managerul de proiect de indata ce ati luat decizia sa nu va mai implicati pentru a avea timp sa recrutam si sa pregatim un alt evaluator. Fata de toti clientii ne asumam anumite termene pe care este foarte important sa le respectam.
Cateva reguli de baza pe care trebuie sa le urmati:
– urmariti intocmai indicatiile primite prin email si prin materiale de la managerul de proiect;
– cititi cu atentie de cateva ori materialele inainte de vizita si inainte de completarea chestionarului;