Despre noi

Phantom Shopping® oferă servicii profesionale de mystery shopping pe piața din Romania din anul 2006 și a realizat peste 20 000 evaluări în România.

Am colaborat de-a lungul timpului cu firme din domenii diferite de activitate: telecom, financiar-bancar, construcții și amenajări interioare, electronice și electrocasnice, centre comerciale, auto și altele.

Phantom Shopping® este formată dintr-o echipă pasionată de marketing, vânzări și eficientizarea servicilor. Aceste elemente se îmbină fermecător și creează instrumentul mystery shopping!

Cu consultanți experimentați în dezvoltarea și implementarea programelor de mystery shopping și customer service, și cu câte un manager de proiect care gestionează în fiecare lună sute de evaluări la nivel național și/sau international, Phantom Shopping® are parteneri de afaceri – firme de consultanță de management, firme de training, firme de recrutare și firme de dezvoltare organizațională – cu susținerea cărora oferă clienților soluții complete pentru creșterea performanțelor în relația cu clienții și pentru creșterea vânzărilor.

Phantom Shopping® dorește să contribuie la dezvoltarea pieței de mystery shopping. Ca urmare, prin intermediul acestui site și blog dorim să transmitem informații relevante pentru toate părțile implicate în dezvoltarea, implementarea și utilizarea instrumentului de mystery shopping.

Despre
MYSTERY SHOPPING

Povestea începe înaintea anilor 1940 când detectivii realizau evaluări pentru prevenirea furturilor în rândul angajaților în domeniul bancar și retail, iar prima menționare al acestui serviciu ca și “Mystery Shopping” a fost făcută în 1940 de către firma de cercetare de piață WilMark.

În timp, acest instrument a evoluat și este acum folosit pentru evaluarea generală a calității serviciilor pentru clienți în domenii diverse de activitate. Mystery shopping-ul a cunoscut o evoluție rapidă începând cu anii ’90 datorită apariției Internetului. Firmele de mystery shopping au dezvoltat instrumente online specifice cu ajutorul cărora comunică mai bine, mai repede și mai eficient cu clienții misterioși.

În 2005 piața de mystery shopping din Statele Unite ale Americii a fost estimată la 600 milioane US$ fiind realizate peste 8 milioane de evaluări, iar în prezent piața globală este estimată la peste 2 miliarde US$.

Orice firmă care interacționează direct cu clientul final poate să apeleze la acest instrument pentru evaluarea calității serviciilor pentru clienți. La nivel international se derulează proiecte de mystery shopping în domeniile: bancar, medical, auto, hoteluri, firme de transport (terestru, aerian, maritim), comerț general, instituții publice, instituții sanitare, intermediar de servicii diverse, organizații non guvernamentale, francize și altele.

Sunt folosite în prezent metodologii diferite de evaluare de la observații simple ale clienților misterioși până la înregistrări audio și video ale vizitelor de evaluare.

Mystery shopping-ul mai este cunoscut la nivel international și sub denumirile: secret shopping, spotter service, shopper program, secret evaluation, undercover performance evaluations, printre altele.

DE AICI IN JOS S-A VAZUT DEJA SI S-A DECIS
HERO (header homepage) - vers 1

MYSTERY
SHOPPING

ce este

este pentru mine

cum funcționează

?

Pentru companii

Cum e percepută compania ta?
Ce relație au angajații tăi cu clienții?
Vrei un studiu eficient și explicit?

Pentru persoane

Vrei să câștigi bani într-un mod amuzant?
Ți-ai dorit dintotdeauna să fii actor?
Dar detectiv? Fii client misterios!

HERO (header homepage) - vers 2

MYSTERY
SHOPPING

ce este

este pentru mine

cum funcționează

?

Pentru companii

Cum e percepută compania ta?
Ce relație au angajații tăi cu clienții?
Vrei un studiu eficient și explicit?

Pentru persoane

Vrei să câștigi bani într-un mod amuzant?
Ți-ai dorit dintotdeauna să fii actor?
Dar detectiv? Fii client misterios!

HERO (header homepage) - vers 3

Pentru companii

Cum e percepută compania ta?
Ce relație au angajații tăi cu clienții?
Vrei un studiu eficient și explicit?

Pentru persoane

Vrei să câștigi bani într-un mod amuzant?
Ți-ai dorit dintotdeauna să fii actor?
Dar detectiv? Fii client misterios!

HERO (header homepage) - vers 4

MYSTERY
SHOPPING

ce este

este pentru mine

cum funcționează

?

Pentru companii

Cum e percepută compania ta?
Ce relație au angajații tăi cu clienții?
Vrei un studiu eficient și explicit?

Pentru persoane

Vrei să câștigi bani într-un mod amuzant?
Ți-ai dorit dintotdeauna să fii actor?
Dar detectiv? Fii client misterios!

HERO (header homepage) - vers 5

MYSTERY
SHOPPING

ce este

este pentru mine

cum funcționează

?

Pentru companii

Cum e percepută compania ta?
Ce relație au angajații tăi cu clienții?
Vrei un studiu eficient și explicit?

Pentru persoane

Vrei să câștigi bani într-un mod amuzant?
Ți-ai dorit dintotdeauna să fii actor?
Dar detectiv? Fii client misterios!

HERO (header homepage) - vers 6

MYSTERY
SHOPPING

ce este

este pentru mine

cum funcționează

?

Pentru companii

Cum e percepută compania ta?
Ce relație au angajații tăi cu clienții?
Vrei un studiu eficient și explicit?

Pentru persoane

Vrei să câștigi bani într-un mod amuzant?
Ți-ai dorit dintotdeauna să fii actor?
Dar detectiv? Fii client misterios!

Pentru companii

Cum e percepută compania ta?
Ce relație au angajații tăi cu clienții?
Vrei un studiu eficient și explicit?

Pentru persoane

Vrei să câștigi bani într-un mod amuzant?
Ți-ai dorit dintotdeauna să fii actor?
Dar detectiv? Fii client misterios!

HERO (header homepage) - 6

Cum e percepută compania ta?
Ce relație au angajații tăi cu clienții?
Vrei un studiu eficient și explicit?

Vrei să câștigi bani
într-un mod amuzant?
Ți-ai dorit dintotdeauna
să fii actor?
Dar detectiv?
Fii client misterios!

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp