Pandemia și noua normalitate
Sfârșitul anului 2019 a adus cu sine o situație prea puțin așteptată, o pandemie care a zguduit din temelie tot ce credeam
Dragă client misterios,
În primul rând, vrem să îți mulțumim din suflet că ai ales să faci parte din comunitatea noastră și că ai ales să ne oferi feedback-ul tău valoros la proiectele în care vei fi implicat. La Phantom Shopping, suntem dedicați îmbunătățirii continue și oferirii de servicii excepționale clienților noștri, iar contribuția ta este extrem de importantă pentru noi.
Cu recunoștință,
Echipa Phantom Shopping
Sfârșitul anului 2019 a adus cu sine o situație prea puțin așteptată, o pandemie care a zguduit din temelie tot ce credeam
Conform unei statistici din 2019, doar 7% din oameni reușesc să se țină de promisiunile făcute pentru anul nou. Companiile, de regulă,
Ce este mystery shopping-ul? Cu ajutorul acestui instrument se evaluează în ce măsură angajații care interacționează cu clienții respectă și implementează corect
Fiecare dintre noi este diferit și, implicit, avem nevoi diferite. Cu toate acestea, avem nevoi și obiceiuri comune: ne trezim, mergem la muncă, ne facem cumpărăturile, mâncăm, ieșim în oraș, dormim. Ni se întâmplă uneori să întâlnim situații care ne influențează ziua și ne afectează starea de spirit.