Întrebări frecvente
CLIENȚI MISTERIOȘI

Mystery Shopping-ul este un instrument de evaluare generală a calității serviciilor pentru clienți.
Clientul misterios este o persoană sociabilă, cu spirit de observație și obiectivă care vizitează diverse magazine, joacă rolul unui client real interesat de achiziția unor produse sau servicii, evaluează angajatii și aspectul magazinului apoi completează un chestionar, oferind informatii despre vizita realizată.

Pentru a deveni client misterios este necesar să te înregistrezi pe platforma noastră și să-ți completezi profilul de client misterios iar apoi să aplici pentru evaluări.
Pentru a te înregistra ca și client misterios accesează acest link. Asigură-te că pe computerul tău ai instalat un browser (recomandăm Mozilla Firefox sau Google Chrome) și Adobe Flash Player.
Crearea profilului de client misterios înseamnă completarea tuturor câmpurilor de la cele 3 secțiuni: Informații generale, Informații despre experiența evaluatorului și Alte informații despre evaluator, precum în imaginea:

Solicităm CNP-ul în principal pentru eliminarea confuziei dintre evaluatorii care au același nume. Asigurăm însă că S.C. Phantom Marketing S.R.L respectă normele GDPR conform Politicii de Confidențialitate astfel că datele tale sunt în siguranță și nu vor fi dezvăluite terților, respectiv nici nu pot fi accesate de persoane neautorizate.
Avem nevoie de contul tău bancar (cod IBAN) pentru că plățile aferente evaluărilor realizate de tine în proiectele de mystery shopping se face exclusiv prin virament bancar, în termen de 5 – 30 zile de la finalizarea proiectului.

În urma înregistrării veți primi un email de confirmare care conține un link de activare. Acesta poate să intre în folderul Spam sau Junk al căsuței de email. Dacă nu ați primit emailul de confirmare, vă rugăm să ne contactați folosind adresa de email recrutare@phantomshopping.ro pentru a verifica statusul contului dumneavoastră.

Dacă nu reușiți să accesați contul de client misterios, cel mai probabil v-ați scris greșit adresa email/parola sau v-ați uitat parola. În acest caz, aveți posibilitatea să vă resetați parola. Dați click pe butonul “Ți-ai uitat parola” și în câteva momente veți primi pe adresa de e-mail cu care v-ați înregistrat o nouă parolă, pe care o puteți utiliza provizoriu ca să vă puteți loga in cont. Parola o puteți modifica ulterior din contul dvs. de la Date personale.

Datele personale, localitățile de disponibilitate, contul bancar și datele de contact se pot modifica ori de câte ori doriți accesând contul de client misterios ( https://mymo.mysterymotive.com/#/shopper ) de pe platforma Phantom Shopping. Odată modificate, datele sunt actualizate instant.

Pentru actualizare procedați astfel: autentificați-vă, selectați Date personale, iar apoi Editează datele personale; efectuați modificările dorite și salvați.

După ce v-ați înregistrat, v-ați activat contul și v-ați completat profilul, respectiv locațiile unde sunteți disponibil pentru realizarea evaluărilor, autentificați-vă pe platforma Phantom Shopping, iar din meniul de sus accesați pagina Evaluări disponibile.

Pe această pagină veți vedea toate evaluările disponibile din locațiile dumneavoastră. Atenție! Dacă nu ați completat locațiile unde doriți să realizați evaluări, nu veți vedea nicio evaluare. Totodată, în cazul în care nu veți vedea nicio evaluare, s-ar putea să nu avem momentan proiecte în zona dumneavoastră.

În cazul în care sunt evaluări în locațiile dumneavoastră acestea vor fi vizibile în tabelul din această pagină. Pentru a afla mai multe detalii despre o anumită evaluare selectați Vizualizează Detaliile din linia proiectului care vă interesează.

După ce ați accesat Vizualizează Detaliile, veți fi redirecționat către o pagină care va conține descrierea succintă a respectivelor evaluări (inclusiv detaliile financiare – plata evaluatorului). Pentru a vizualiza detaliile complete și pentru aplica sunteți nevoit să accesați Acordul de confidențialitate.

În continuare veți vedea Termenii și Condițiile, iar odată ce le acceptați și veți accesa butonul Vizualizează evaluările. În continuare accesați Aplică pentru evaluări, iar noi instant vom fi înșțiințați de solicitarea dumneavoastră și vă vom contacta cât de repede ne permite timpul.

Repetând acești pași, puteți să aplicați la oricâte evaluări doriți și sunteți eligibil!

Evaluările la care ați aplicat și care sunt în așteptare le veți găsi la pagina Evaluări solicitate din meniul principal. Evaluările în așteptare sunt acele evaluări care nu au fost încă repartizate către evaluatori.

În momentul în care noi vom repartiza evaluările pentru care ați aplicat, acestea vor dispărea din Evaluări solicitate și dacă dumneavoastră sunteți clientul misterios ales atunci în Evaluările mele va apărea chestionarul pentru evaluarea la care ați fost selectat. De regulă însă, când sunteți ales pentru realizarea unei evaluări sunteți contactat telefonic de către un reprezentant Phantom Shopping.

Atenție! Dacă în urma repartizării evaluărilor nu ați fost selectat atunci evaluările pentru care ați aplicat nu vor mai fi vizibile nici în pagina Evaluările solicitate și nici în Evaluările mele. În acest caz, vă rugăm să verificați dacă aveți toate datele personale completate, iar dacă da, atunci vă rugăm să reaplicați și la alte proiecte.

Dacă ați fost selectat pentru realizarea unei evaluări și ați realizat evaluarea atunci accesați chestionarul din Evaluările mele, acceptați Termenii și condițiile iar apoi completați chestionarul. Pentru siguranța dumneavoastră, recomandăm ca din 5 în 5 minute să salvați chestionarul. Când ați terminat de completat chestionarul, selectați butonul Salvare&Trimitere.

Rețineți că este important să completați chestionarul în ziua în care ați realizat evaluarea, cu informații clare, corecte si complete. Vă rugăm să nu completați chestionarul în întregime cu MAJUSCULE. Informațiile trebuie să fie concrete, detaliate, acolo unde întrebarea vă cere să relatați experiența cu angajatul. Dacă întrebările nu sunt suficient de explicite trebuie să contactați reprezentantul Phantom Shopping pentru a veni cu informații în sprijinul dumneavoastră.

Dacă platforma Phantom Shopping nu vă permite să trimiteți chestionarul și vă apar erori, înseamnă că ați omis să răspundeți la cel puțin una dintre întrebări sau nu ați detaliat suficient în cazul răspunsurilor deschise (cu limită de caractere) sau dovezile nu sunt acceptate în varianta atașată de dumneavoastră (pozele nu sunt în format .jpg/.jpeg sau depășesc 1MB). În cazul în care din cauza motivelor mai sus menționate platforma nu vă permite să trimiteți chestionarul, o să vă apară în chenar roșu acele întrebări unde este nevoie de completări sau modificări, după caz.

Jobul de client misterios este unul pe bază de proiect, cu program extrem de flexibil și este remunerat pentru fiecare evaluare (vizită) realizată. A fi client misterios este o oportunitate pentru obținerea de venituri financiare suplimentare și a petrecerii timpului liber într-un mod plăcut și productiv, făcând cumpărături!

Plata variază între 30 – 120 RON/evaluare sau chiar mai mult, în funcție de dificultatea proiectului. În unele situații plata pentru evaluare se oferă sub forma unui produs sau serviciu. (de exemplu clientul misterios realizează o evaluare pentru o agenție de închirieri auto iar el este plătit prin posibilitatea utilizării autoturismului pentru câteva zile – benzina inclusă.)

Plata se realizează doar prin virament bancar în 5-30 zile de la data efectuării evaluărilor. În situațiile în care plata este sub forma unui produs sau serviciu, acestea se primesc pe loc sau la un interval foarte scurt de timp după realizarea evaluării.

Atenție! Phantom Shopping poate plăti vizita de mystery shopping numai dacă evaluatorul a respectat în întregime scenariul, dacă a efectuat vizita în data și la ora prestabilită. Clientul misterios nu este plătit dacă se desconspiră, dacă nu respectă indicațiile proiectului și dacă nu anunță reprezentantul Phantom Shopping în cazul în care întâlnește o persoană cunoscută care trebuie evaluată, în timpul vizitei.