Ce obiective trebuie să seteze compania pentru 2022?

Conform unei statistici din 2019, doar 7% din oameni reușesc să se țină de promisiunile făcute pentru anul nou. Care sunt rezoluțiile care ajută companiile să se dezvolte și să crească și în timpul pandemiei?
Ce obiective să seteze compania pentru 2022?

Conform unei statistici din 2019, doar 7% din oameni reușesc să se țină de promisiunile făcute pentru anul nou. Companiile, de regulă, își setează rezoluții ample, dintre care prea puține ajung să fie realizate.
Această statistică nu trebuie să ne oprească din a ne stabili planuri pentru anul ce ne stă în față. Este esențial însă, ca atunci când le stabilim, să ținem cont de câțiva factori:

  1. Stabilirea clară a scopului final pe care dorim să îl atingem în 2022.
  2. Scurtarea listei de rezoluții și focusul îndreptat doar pe cele mai importante, care ajută în atingerea scopului final.
  3. Rezoluțiile trebuie să fie clare și realizabile (S.M.A.R.T.)
  4. Detalierea rezoluției. Întocmirea unei liste cu pași mici, care trebuie îndeplinite ca să se atingă scopul.
  5. Remăsurarea lor pe parcursul anului, exact ca navigația mașinii, dacă ai luat-o pe drumul greșit, te ajută să te localizezi și croiește noul drum spre aceeași destinație.

Care sunt rezoluțiile care ajută companiile să se dezvolte și să crească și în timpul pandemiei?

Fiecare companie este într-un stadiu diferit și are scopuri diferite, însă sunt câteva principii, de care toți trebuie să țină cont în vederea dezvoltării.

  1. Lucrează cu obiective SMART (specifice, măsurabile, realizabile, relevante, limitate de timp). Dacă nu le-ați folosit până acum, unul dintre rezoluțiile anului nou trebuie să fie implementarea obiectivelor S.M.A.R.T.
  2. Fii mai activ pe acele platforme social media pe care sunt și clienții tăi. Prezența în online a început să devină din ce în ce mai importantă, dar odată cu pandemia acesta a devenit o necesitate pentru foarte multe companii. Clienții caută informații și soluții în mediul online, de aceea prioritate au cei care sunt acolo, sunt la dispoziția clienților. Oferă valoare clienților tăi atât pe site cât și pe platformele de social media.
  3. Măsoară tot și bazează-te pe date. Prognozele oamenilor sunt influențate de mulți factori. De aceea, atunci când vă setați obiective sau faceți estimări, cea mai sigură sursă de informație este reprezentată de statistici. De la datele reale, întindem puțin orizontul, planificând astfel evoluția.
  4. Investește în dezvoltarea personală a angajaților. Un angajat fericit la locul de muncă este o resursă extrem de importantă pentru fiecare angajator. Acesta poate contribui în mod direct la fidelizarea clienților și la creșterea vânzărilor.
  5. Investește în mystery shopping. Mystery Shopping este un instrument extrem de prețios dacă este implementat și utilizat corect. Oferă soluții pentru motivarea continuă a angajaților, ajută la depistarea obiectivă a problemelor atunci când vine vorba de relaționarea angajaților cu clienții și duce clarificări în labirintul de proceduri ale companiei. Pentru a vedea mai în detaliu care sunt beneficiile evaluărilor mystery, vă recomandăm articolul Beneficiile evaluărilor de tip mystery shopping 

Ideile de mai sus sunt generale, necesită customizare ca să fie clare și croite astfel încât să fie potrivite pentru fiecare business în parte.

Cu aceste gânduri vă dorim un an nou cu succes, realizări și nu în ultimul rând vă dorim să vă îndepliniți rezoluțiile setate.


La mulți ani 2022!

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin